من از عهد آدم تو را دوست دارم

من  از  عهد آدم   تو را دوست دارم

من  از  عهد آدم   تو را دوست دارم
از
   آغاز   عالم      تو  را دوست دارم

چه شبها  من و آسمان  تا دم صبح

سرودیم  نم نم:    تو  را دوست دارم

نه خطی نه خالی نه خواب وخیالی

من ای حس مبهم  تو را دوست دارم

سلامی  صمیمی تر  از غم   ندیدم

به اندازه ی  غم    تو  را دوست دارم

بیا   تا   صدا  از  دل  سنگ   خیزد

بگوییم  با  هم:    تو  را دوست دارم

جهان  یک  دهان  شد  همآواز با ما

تو را دوست دارم   تو را دوست دارم

زده یاد قیصر امین پور



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط محمد صادقی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 54583
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1